הזמנת תור לקונסוליה

בקלות ובמהירות! כרוך בתשלום

שאלות ותשובות הקונסוליה

מומלץ לקרוא לפני שפונים בעמוד

הזמנת תור לקונסוליה

בקלות ובמהירות! כרוך בתשלום

שאלות ותשובות הקונסוליה הרומנית

מומלץ לקרוא לפני שפונים בעמוד

הזמנת תור לקונסוליה

בקלות ובמהירות! כרוך בתשלום

שאלות ותשובות הקונסוליה הרומנית

מומלץ לקרוא לפני שפונים בעמוד

הזמנת תור לקונסוליה

בקלות ובמהירות! כרוך בתשלום

שאלות ותשובות הקונסוליה הרומנית

מומלץ לקרוא לפני שפונים בעמוד

חידוש דרכון רומני

כל מה שצריך לדעת

חידוש דרכון רומני

חידוש דרכון רומני

חידוש דרכון רומני- קביעת תורים לקונסוליית רומניה בישראל לכל מטרה בעברית בקלות ובמהירות

בדומה לדרכון הישראלי, גם דרכון רומני ניתן לתוקף מוגבל, ומצריך מן המחזיקים בו הליך חידוש דרכון רומני, לצורך שמירה על תוקף הדרכון וניצולו במקרה הצורך.

מתי נדרש חידוש דרכון רומני

עם קבלת האזרחות מטעם מדינת רומניה, הליך המתבצע כנגד הצגת מסמכים, הוכחת זיקה ושושלת משפחתית, רשאי בעל האזרחות להנפיק דרכון רומני- מסמך רשמי המאפשר לו תנועה וניידות בין כלל מדינות אירופה החברות באיחוד האירופי, כניסה ללדרכון רומני עדין מצריך ויזה לארהב, לימודים והשכלה גבוהה בחינם או בסבסוד ניכר במיטב מוסדות האקדמיה שבמדינות האיחוד, ויתרונות רבים נוספים.

לעתים רבות, בשל חוסר בצורך מידי במימוש היתרונות וההטבות הללו, מוצאים בעליו כי בזמן אמת ובעת צורך, פג תוקף הדרכון ויש לחדשו ולהשיב את תוקפו.

דרכון רומני מוגבל לתוקף בן 3-10 שנים בהתאם לגיל בעל הדרכון:

ילד עד גיל 14: 3 שנים.

נוער בטווח גילים 14-18: 5 שנים.

מבוגר 18+: 10 שנים.

תוקף הדרכון ומועד פקיעתו מצוינים על גבי הדרכון.

מתי נכון לבצע חידוש דרכון רומני

חידוש דרכון רומני מתבצע בהליך בירוקרטי, הכולל הזמנת תור לקונסוליה הרומנית בישראל והגשת מסמכים מתאימים, טיפול רשויות רומניה בבקשה אשר עשוי להתארך שבועות ארוכים, בהתאם לעומס על הקונסוליות המקומיות והרשויות, ובהתאם למורכבות הבקשה.

בקשת חידוש דרכון רומני מומלץ להתחיל ולקדם כחצי שנה לפני מועד פקיעת תוקף הדרכון, על מנת לשמור על רצף וקיומו של דרכון בתוקף בכל עת.

יחד עם זאת, הקונסוליה הרומנית בישראל מטפלת גם בבקשות חידוש דרכון רומני עבור בעלי אזרחות רומנית שהחזיקו בעבר בדרכון תקף, ומסיבה זו או אחרת בחרו שלא לבצע את חידוש הדרכון במועד. חידוש דרכון רומני לדרכון אשר תוקפו פג בטווח בן ימים אחדים, חודשים ואף שנים.

חשוב לדעת: חידוש דרכון רומני “רדום” שלא היה בתוקף למשך שישה חודשים ויותר, ובוודאי מספר שנים, דורש זמן טיפול ממושך יותר, שכן רשויות מדינת רומניה יבקשו לברר שאין מדובר בהתנהגות המצביעה על ויתור על האזרחות מטעמו של בעל אזרחות נוספת, שאינו מתגורר ברומניה ואינו בעל זיקה מוכחת.

גם בנסיבות אלה, הליך חידוש דרכון רומני אינו דומה להליך בקשת אזרחות ודרכון ראשוניים בהחלט יתכנו השלמות ועדכונים.

הזמנת תור חידוש דרכון רומני מקוון

ממשלת רומניה השיקה אתר אינטרנט רשמי, אשר מיועד לאפשר לאזרחי המדינה ברחבי העולם קבלת שירותים דיגיטליים ומקוונים: הזמנת תור לקונסוליה המקומית בישראל ובמגוון יעדים נוספים בעולם, הגשת מסמכים, דיווח על שינויים ובקשה למסמכים רשמיים.

אתר זה הוא אתר בשפה הרומנית, המקשה במיוחד על מי שאינו דובר את השפה לקבל את השירותים הנדרשים, ולמעשה אינו נגיש עבורם בשל כך.

אתר תור קל הוא אתר בפיתוח ישראלי, מבית חברה העוסקת בסיוע בהנפקת אזרחות רומנית לזכאים, אשר נוסע לסייע בידי ישראלים בעלי אזרחות רומנית קיימת- בהליך קביעת התור לקונסוליה, הבנת ההליך והמסמכים הדרושים- בקלות, ובשפה העברית.

התורים באתר זמינים ונגישים, בזכות צוות המשרד ברומניה, המחבר בין הבקשות המקוונות לנוכחות פיזית ואיתור תורים זמינים באמצעות פקידים מקומיים, תוך הנגשת המידע הרלוונטי באתר בעברית מלאה, ושליחת כל פרטי התור והמידע ללקוח בהודעה אישית.

קביעת התור באתר בעברית מתבצעת בתשלום סמלי, מאפשרת התנהלות עצמאית, ואינה מצריכה מן המבקשים ליווי משפטי יקר.

 

שאלות ותשובות נפוצות בנושא חידוש דרכון רומני

לצורך חידוש דרכון יש לתאם פגישה בקונסוליה הרומנית בקישור. יש לוודא שיש ביידכם את מסמכי המקור הרומנים (ת. לידה, ת. נישואין, מסמך אזרחות, דרכון ישראלי, ודרכון רומני), במידה וחל שינוי בסטטוס האזרחי של מבקש הדרכון (נישואין \ גירושין \ שינוישם \ ילדים) יש לעדכן את הסטטוס ברומניה לפני חידוש הדרכון.
כאשר אזרח רומני מחזיק דרכון שאינו בתוקף מעל שישה חודשים, רוצה הקונסוליה לוודא כי בתקופה החולפת מאז פג תוקף הדרכון, לא ויתרת על אזרחותך באופן יזום. “בירור האזרחות” אורך כ 4-6 חודשים.
אנו נבקש אישורים בשביל הרנטה מגרמניה.

לא! הגעתם לאתר של “אזרחות רומנית ישראל” אנו משרד פרטי אשר עוסק בתחום האזרחויות הרומנית, ומרכיבה. למבקשים לשוחח טלפונית עם הקונסוליה הרומנית, נאחל בהצלחה במשימה, אך הם לא באתר הנכון. למבקשים לבצע פעולות בקונסוליה הרומנית, ולזמן תור, מוזמנים לעבור לעמוד זימון התורים

לא! כל אדם מעל גיל 18 צריך להגיע אישית לקונסוליה ולקבל את הדרכון. הורים לקטינים יוכלו לאסוף גם את הדרכון של הקטינים ללא נוכחותם.

עידכון : הקונסוליה הרומנית בחיפה חזרה לפעילות בימים שני עד שישי בין השעות 09:00 – 16:30



Call Now Button דילוג לתוכן